söndag 12 augusti 2018

Mästerfotografen

Min granne Micke, som kör skärgårdsbåt, upptäckte häromdagen en passagerare som han kände igen. Denna bild smög han sig ut och tog på Fredrik och messade till mig.

Jag ringde då Fredrik och frågade hur båtturen hade varit. Han blev lite förvånad, men jag förklarade hur jag visste att han varit ute och åkt båt.
När jag frågar honom vad han hade gjort på båtturen, så sa han att han hade ätit glass och tagit kort med sin nya mobil.

-Kan du inte skicka bilderna till mig, frågade jag.
-Jodå, visst kan jag det, sa han.

Han har inte riktigt lärt sig hur man gör, men till slut skickade han 2 bilder. På kvällen hade han skickat två till, trodde han. Men de hade jag inte fått. Jag fick då tala med en av personalen som kunde hjälpa honom.

Här är bilderna.








Kul att se vad han gör på dagarna.

Sussi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar