lördag 10 november 2018

När Fredrik var liten


Fredrik var väldigt söt när han var liten. En vild charmig liten prick. Han kunde reta gallfeber på mig emellanåt, men för det mesta var han en liten go glad kille.

Här är några bilder från tiden när han bodde på Årstahemmet. Här är han nog runt 10år gammal. Unge herrn till höger på bilden är bästisen JP, som han fortfarande träffar ibland. Han är en riktig sötnos även idag. 

Här är han lite äldre. JP är med såklart.

På denna bild fick hans fröken Inga-Maj vara med. 


Han har alltid gillat barn. Här får han vara lite barnvakt. Vet ej vem de kan vara som sitter på hans rygg. De visste inte han heller när jag visade bilden för honom. Nån som vet?

Här måste han vara ca 18år. Min son sitter bredvid och ser ut att vara runt 5år.

Det finns säkert fler bilder på honom nånstans. Hittar jag dem, så lägger jag ut dem på bloggen.

Kram
Sussi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar